Tuesday, June 5, 2012

Telatah Qaisara

Assalamualaikum wbt...

2 minggu lepas we all ke Teluk Intan untuk meraikan Majlis Berendoi Baby Q dan merangkap sekali Majlis Perkahwinan Pak Usu nyer...  Semua gambar ni diambil sekitar malam sebelum majlis diadakan... Time ni Baby Q baru ajer bangun tido... Kami semua beramai-ramai terus serbu dia..



sorry semua... saya baru bangun tidur... so saya takde mood nak senyum hoccay...


Saya duduk dengan Tok saya... 



jeng... jeng... jeng.... ni lah buaian saya untuk esok lagi... pink karer okeh...



from left present 800 pounds... haha... mak dak, mak mertua n Tok



posing... posing... "Apa ni makngah, saya terpusing macam ni?".... 



Saya dengan mamacu... Saya happy time ni sebab saya semua nak main dengan saya...




Saya tengah confuse sebab ramai sangat peminat saya....



ape lah yang makngah saya membebel sorang-sorang nieh...



all of us...



time ni saya rasa lucu sangat... tak ingat la kenapa... :-)

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping