Thursday, October 21, 2010

Merempit Memang Best!!!!!!!!

Dalam minggu nie aku merempit ajer ngan motor kapcai laki aku.... Dia lah yang rempitkan aku... Aku tak reti bawak motor... Kalo jalan straight tu ok lah kot... hahha...

My feeling when ride a motorcycle is superb... Best sangat... Leh pelok somiku kuat2... hehhe... Tapi arini we all tak merempit... I drive a car lonely....

Pinjam kat cik google
Sebab aku suka merempit ialah :

1) Cepat sampai tempat kerja
- Selalunya kalo aku drive kuar kul 7.30am n akan sampai ke destinasi dalam 7.50-7.55 gitu...
- Kalo rempit dalam 10-15min dah leh sampai... Ikut traffic light camner...

2) Leh manja2 ngan suami ku
My husband nyer scedule is felxible.... So, dia akan leh anta ler pagi2... However, time balik nt yang akan jd masalah sebab taktau dia buat kerja kat mana... Kalo dia buat kerja kat Selayang jenuh pulak dia nk berkejar balik Puchong an....

3) Aku malas nk drive
- Rasa macam malas dah nk drive... Tak larat rasanya nk hadapi jam waktu petang.... Adoi... Depan IOI Mall tu aku geram sangat.... Entah bila la nk reda jam... Aku dah bosan...... Hehe...

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping