Monday, April 2, 2012

Senang Hamil?

Assalamualaikum wbt...

Mulan nak share sikit pasal satu produk yang dikatakan boleh hamil dengan mudah... Hanya sapu ajer dan krim ajaib ini akan menyelesaikan masalah kita... Jeng jeng jeng... Nama ubat ajaib tersebut ialah Lumiglow...

Mulan tengok dalam facebook dia tadi, korang boleh click sini.http://www.facebook.com/senanghamil
Senang ajer nak gunakannya... katanya... hanya sapu pada bahagian ari-ari... 2kali sehari... Meh tengok apa katanya:

Produk yang dirumuskan di Jerman ini mempunyai ciri-ciri anti-radang serta membantu dalam penyeimbangan hormon.

Hormon ialah sejenis bahan kimia yang dirembeskan oleh kelenjar endokrin, ia berfungsi mengawal atur semua proses fisiologi tubuh seperti pertumbuhan dan pembiakan. Ketidakseimbangan hormon akan membawa risiko-risiko kesihatan yang tidak diingini.

Terdapat pelbagai faktor yang menyebabkan ketidakseimbangan hormon, antaranya ialah:-

pencemaran persekitaran, bahan-bahan kimia bertoksik, tekanan fizikal dan mental, obesiti dan berdiet yang keterlaluan, usia, keturunan dan sebagainya. Ketidakseimbangan hormon akan mengakibatkan ketidakseimbangan fungsi-fungsi dan sistem badan.

Bagi remaja wanita yang berumur 20-an, tumbesarannya akan terbantut, masalah jerawat, dada yang rata, senggugut dan masalah-masalah lain akan wujud.

> Wanita berumur 30-an ( peringkat hamil ): tidak cukup tidur, sembelit, sistem penghadaman yang kurang cekap.
> Wanita berumur 40-an ( peringkat pertengahan ): payudara mengendur, osteoporisis, otot-otot merasa sejuk, artritis dan bintik-bintik hitam.
> Wanita berumur 50 tahun dan ke atas ( peringkat menopos ): rambut gugur, gaut, berpeluh malam, emosi yang tidak stabil dan sebagainya.


 gitu... sapu jer...



p/s : Betul atau tak wallahualam...Bagi Mulan la, susah la percaya produk-produk gini... Taktau la kalau betul-betul berkesan... Pada yang sudah guna dan percaya keberkesanannya boleh la share dengan Mulan...

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping