Monday, July 26, 2010

Topik AMCREW

Pagi ni topik AMCREW ialah "bila anda marah sangat, apa yang anda buat"???

Ada seorang caller ni call n cerita.... "Saya ada sorang maid... Baru-baru nie dia beli handphone baru yang harganya mencecah RM1K.... Start ada hp, dia asyik main hp nyer tu dari siang sampai malam.... Hp nya asyik berbunyi... SMS la, call dari kawannya lah... Sampai satu tahap saya tak boleh kawal kemarahan saya, saya rendam hp nya tu dalam air... Lepas tu barulah saya lega".....

*boleh ek cenggitu?? Lawak tol.....

Second caller pulak..... " Suami saya selalu keluar dengan sorang perempuan nie... Satu hari saya marah sangat saya tunggu depan office perempuan tu n follow dia sampai pump station... Dekat situ jugak saya bagi pelempang pada dia.... Suami saya tak balik rumah malam tu... Yelah, buah hati dah kena lempang kan....2 tahun saya simpan kemarahan saya nie.... "
Then Fafau n FBI gelak ajer cz dorang cakap suara lembut ajer dengar tapi garang rupanya....

Aku pun ape kurangnya.... Tapi takleh lah citer kat sini.... Only I know n orang2 yang berkenaan... Hik hik...

Alaaa... setiap orang pernah marah kan???? So, don` t let my blood go upstairs.... bak kata member aku time keja kat TM dulu...

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping