JOM REBUT PELUANG INI

Click To Know Better

SILA BUKA APPLICATION GOOGLE CHROME UNTUK SETTING YANG SEMPURNA. TQ

Quite Interesting

Followers

Tuesday, March 22, 2011

Penangan Segmen dari Blog Abang Ben

This morning cam biasa I open up my blog... Surprisingly found 10 comments from bloggers... Wowww... Tak pernah lagi rekod blog 'maheran maseirra' nie mencatat rekod sebegitu.... Kenapa aku dapat komen2 yang banyak? Sebabnya aku wat segmen "Aku Benci Rokok" yang diambil dari blogger terkenal gitu iaitu BEN ASHAARI... Sebelum ni aku pernah gak dapat komen more than 10 tapi ambik masa... Bukannya hanya dalam masa 12 jam macam post yang aku buat semalam nieh... Good progressive gitu...




Begitu lah penangan yang hebat dari blog abang Ben kiter nieh.. Aku pun rasa tempias nyer... Walau tak banyak cam dia kan... Walau tak riban2 cam dia kan... usaha tu penting...

U oll pun kalo nak banyak visiter melawat ke blog korang rajin2la joint segmen dari Abang Ben atau blogger2 terkenal lain... Sure mariiiii punya...

p/s : I nak wat GA nieh... u oll rasa leh ke?? wink wink....

3 comments:

  1. penangan abg ben mmg sgt dasyat....pernah gak join segmen die dlu...hehehe

    buat la GA! konfem anis msuk! ngeeee

    ReplyDelete
  2. anis : tq yea.. masuk taw..

    fyna : tq ling...

    ReplyDelete

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...