Thursday, April 7, 2011

Pengunjung ke blog nie

Alhamdulillah, setelah 8 bulan berblog n belajar sket2 perihalan blog nieh aku rasa cam excited pulak... w/pun blog aku nie tak 'glem' maner tapi alhamdulillah ade jugak pengunjungnya setiap hari... tak kiralah unique visitor ke tak.. yang penting pengunjung... blog yang aku buat nie bukanlah semata2 nak mencari wang/ongkos, traffik,(padahal ya)... matlamat utama dah terpesong nieh... sebenarnya tujuan blog nie hanya macam diari hidup aku... pedoman2 yang aku dapat dari internet, info2 menarik untuk dishare ngan visiter, benda yang aku suka n tak, apa suka buat, aktiviti harian aku n se-adik beradiknya lah... 
Terima kasih kerana menjengah belog aku... aku taw w/pun yang jengah tu hanya sekali seumur hidup tapi alhamdulillah sgt sebab dapat visitor cam korang...

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping