Sunday, December 18, 2011

Maya Karin dan Adegan Ranjang Dalam Ombak Rindu

Assalamualaikum wbt...

Wah, tak hengat tajuk entry di atas... Kemain lagi yea.. Mulan sangat adore dengan watak Maya Karin sebagai Izzah sebab berjaya untuk melakonkannya dengan baik sekali... Jutaan peminat semua dok tunggu watak kesayangan mereka iaitu Izzah... Meh baca apa kata Maya Karin mengenai isu Alhamdulillah yang dilakonkan dalam watak Ombak Rindu nieh...


Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakon babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak berkenaan sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar.

Memang nampak sangatlah tak sesuai penggunaan perkataan Alhamdulillah di atas sana kan? Namun sebenarnya Maya Karin tak guna pun perkataan tersebut. Itu semuanya ditulis salah oleh wartawan-wartawan yang menemuramahnya. Kata Maya Karin:-

Saya tahu tempat mana nak cakap (Alhamdulillah). Saya cuma cakap gementar… saya terkejut… yang saya ingin lakukan itu (adegan ranjang) pun tak cakap. Saya tak perlu diperbesarkan (isu ini)… dah disalah tulis… ada juga title (tajuk) lain yang saya tak sebut langsung.

p/s : Apa pun thumbs up pada semua yang menjayakan filem Ombak Rindu nieh... Yang penting haku nangis... sob sob...

kredit beautifulnara.

4 comments:

  1. la.. ade wartawan yang tokok tambah ke.. ish2 entah mana yang betul..

    ReplyDelete
  2. bagi aku, biasa aje cerita nih. Tapi mesti orang perempuan suka kan?

    ReplyDelete
  3. sabree : entahla kalo wartawan pepandai buat cerita... biasalah publisiti tu penting utk wartawan... huhu

    ReplyDelete
  4. titan : Mulan suka watak Izzah dalam buku cerita Ombak Rindu rather than film... Filem tak berapa kick...

    ReplyDelete

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping