Thursday, December 15, 2011

Suhaila Masih Ketagih Judi Dan Rokok – Jimmy Shanley

Assalamualaikum wbt...

Wah, tak habis lagi pasal artis nieh... Sedihnya Mulan dengar bila ada segolongan artis yang terikut-ikut dengan budaya Barat... Nak tau, jom cekidaut....

Sebelum bernikah, dia berjanji untuk meninggalkan tabiat buruk itu dan melayan saya 24 jam. Oleh sebab itulah saya bersetuju untuk berkahwin. Bagaimanapun, ia tidak berubah selepas kami berkahwin kerana Nursuhaila masih berjudi hinggakan layanan terhadap saya terhad. Dia juga enggan berada di rumah saya yang tiada talian Internet tanpa wayar. Saya juga bertanya penting ke layan FB dan BBM rakan-rakan, lalu dia menjawab lebih penting layan kawan daripada suami...


p/s : kalo Mulan opkos layan suami lagi best dowh....






kredit to beatifulnara

2 comments:

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping