Saturday, August 14, 2010

Tart Coklat ala Aku...

Sajer aku beso kan gambo nieh... Haha..
Nielah tart coklat ala Aku... Memang messy... Like my Messi...
Sebenarnya acuan tart yang sepatutnya tue takde...Aku dah puas cari kat Giant Kinrara,Tesco Puchong, OTK Puchong...3-3 supermarket nie aku cari takde acuan tart... 

Maka aku pun mulalah merekacipta sendiri.. Kalo reka jadi cantik molek takpe jugak kan... Ini jadi cenggini...
Actually aku da wat last weekend lg tp tak sempat nk upload... Huhu...
My colleague kata saper takde insuran gg jgn makan tart nieh... Kuang hasam ajer kan...Sajer wat hatiku panas....

Act tart nie mmg ikut resipi dialah... Tart yang sebetulnya kalo ikut acuan akan jadi nipis n rasa crunchy sikit... Tapi bila dah takde acuan n aku wat gomok2 maka jadila tart yg agak keras sikit..But crunchy tu ade gak...
Sabo jelah... 1st time wat biskut biasalah kan... Kalau mak aku taw abesla aku kena... haha...

Tapi sedap taw... taste tu ade cuma rupa takde... Dun judge my biscuit by it`s cover...Ade coklat tengah dia...Yummmmy....


No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping