Wednesday, September 7, 2011

Contest : Saya Nak Template Baru

Assalamualaikum wbt...

Mulan jalan-jalan tadi n jumpa Contest "Saya Nak Template Baru".... Mulan dah lama geram tengok blog-blog orang lain yang kemain cantik dan cun giler... Blog Mulan ni nampak suram ajer dan serius... Macam ada unsur ketegasan dalam blog Mulan.... Mulan taknak tegas-tegas nieh... Mulan nak page yang ceria dan teratur... Barulah semangat sikit nak wat story pun... Alahai nyer pun... Haddoii...  

Click banner untuk joint... 
Tarikh tutup : 15 Sept 2011


Saya nak template baru kerana page saya nampak dah agak hodoh dengan widget dan template yang agak serabut... Mulan dah lama impikan untuk buat template yang cun macam orang lain... Tapi Mulan tak pandai sangat... Huhu... Sob..Sob... Harap Azhafizah boleh bantu Mulan untuk cheer up my messy blog... ( ' ',)






1 comment:

  1. Assalamualaikum..
    Terima Kasih kerana memeriahkan "Contest Saya Nak Template Baru".Fiza terjah untuk meng'audit'.Gudluck!

    regards,
    Azhafizah.Com

    ReplyDelete

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping