Wednesday, February 23, 2011

Jelik dengan orang yang IQ rendah

Semua orang tau ber'fb' kan srkg... Tempat kita bersosial dan berjumpa dengan member2 baru dan lama kan... tapi ada satu benda yang buat aku tak berapa suka.... 

Aku jelik dengan perangai manusia yang berfikiran sempit dan aku boleh katakan yang IQ dia pun rendah... LOW IQ...

Sebab apa low IQ? Kita boleh menilai seseorang tu sama ada dia betul2 matang atau pun sengaja mengada2 nak show off diri sendiri... Nak kata tak matang takkan lah kot... dah nak masuk angka 3 gitu... Mustahil lah tak matang lagi... Anak pun dah ada pulak tu kan... (ni macam aku mengata seseorang jer?)....

Fb dah jadi tempat untuk menunjukkan ke 'Low IQ' an dia tue... Caner nak wat ek?
Lantaklah kan...

Her/his life is nothing to do with my life....

Cuma jelik sangat2....

Aku meluat sungguh la dengan org sebegini... Kalo dah Low IQ tu sampai bebila lah Low IQ....

wudda foollllll.......


p/s : kekadang terpk apa lah manusia sebegini dapat bila berperangai cenggitu kan... dia dapat aper? 
cer citer cer citer.....


whateva...

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping