Tuesday, February 22, 2011

Wudda dishhh!!

Aku baru ajer lepas makan malam wif hubby... Ape kaitannya wuddadish ngan dinner?

Kalo u oll nak tau disebabkan gambar di bawah lah aku terlompat2 sambil memanggil ' 'help help help'.... 'tulun tulun tulun'.......

Kenapa ngan sambil belacan nieH???Jom baca...

Sedang aku cuba menyiapkan dinner(dinner ke? atau supper dah kot), tibe2 terpercik pulak cili masuk dalam mata... .... hhahhaa... 

Aku tumbuk sambal belacan sebenarnya... Hadddoiii(gaya Johan RL)... sakitmya bukan main lagi... pedih... dengan terlolong2 lah aku panggil hubby aku... dia cakap bukak tutup buka tutup mata tue... Aku masuk bilik air n buat banyak2 kali... Hubby aku take over ayam goreng kat dapur....



Skrg ni rasa pedih lagi... Cubalah korang bayangkan sambil makan nasi terasa 2 kepedihan... 

1- pedih mata akibat terpecik cili masa tumbuk sambal belacan
2- pedih ulser bila makan sambal belacan.


Dua2 kesalahan sambal belacan... So, the conclussion is sambal belacan bersalah lah.... hehe... 

 gambar nie takla macam mat gebu yang gebu geban tue... snap pun hp jer.. ;-)

3 menu jer malam nie... pajeri terung+ayam goreng + 
sambal belacan(again n again)

Layankan ajer....

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping