Thursday, February 17, 2011

Saya mintak yea En Ben

Salam...

Sejak aku follow En Ben baru2 nie, maka acap kali lah aku singgah ke blognya... Sehari tu adalah 2-5 kali kot average aku menyinggah (tanpa diberikan air seteguk pun)... sian2... ;-) kot2 lebih... aku pun tak perasan...

Sebab apa aku selalu singgah blog En Ben? Hurmm... Soklan cepu mas tue... Actually aku pun taktau naper... Maybe sebab En Ben ni femes kot... Tapi tak jugak sebab tue... Maybe post yang di'post' tu kekadang membuat aku tertarik untuk membacanya...Cantik tertarik kau memang de Bommm... gitu...

Bila dah mengexplore ke singgasana En Ben, jadi aku terjumpa petikan nie...

Pastu baca punya baca adelah petikan nie "sebarang print screen adalah dilarang kecuali dengan keizinan tuan punya blog'...


Dengan rasa bersalahnya dan tak malunya aku nak cakap
"En Ben, saya nak ayat nie leh tak?"...



Harap2 En Ben bagi lah... N dengan rasa bersalah jugak aku nak cakap yang aku dah pun SP peringatan dari blog En Ben beberapa jam yang lalu... Halamak pecah tembelang...

  "Maafkan saya En Ben..."..
Sebab macam sengaja nak PS... 

tapi memang sengaja pun.... sebab dah takde idea nak wat cemaner....kot2 lah ade yang berminat nak PS dari blog saya pulak kan... Perasan cam ade peminat jer aku nie kan... 


Tu jer nak cakap... dengan harapan yang besar aku harap En Ben baca post nie... (malu ngan En Ben ngan blog cikai nieh....)

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa komen taw... wink wink
From Mulan Maseirra

Shopping Shopping